اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، کانون هواداران باشگاه و اتحادیه هوادران سایبری سپاهان در فراخوان مشترکی خواهان حضور پرشور همه هواداران سپاهان و سایر هواداران تیم های شهرستانی در دیدار فینال جام حذفی باشگاه های ایران شدند.



به گزارش پایگاه خبری سپاهان، در این اطلاعیه آمده است:

یک بار دیگر در فصل جاری رقابت های فوتبال ایران، تهران پایتخت ایران زمین بار دیگر میزبان  تیمی از دیار پایتخت فرهنگ و فوتبال ایران است.

رقابتی جذاب و دیدنی با حضور ستاره های طلایی و سرخ کشورمان  که قطعا برای همه ایرانیان تماشایی و جذاب خواهد بود.

اما این بار تهران علاوه بر میزبانی از سپاهان، می تواند میزبان بزرگ ترین گردهمایی مشترک هواداران،دوستداران ، یاوران و همپیمانان سپاهانی در خارج از شهر اصفهان  و همینطور هواداران سایر تیم های شهرستانی میهن عزیزمان باشد.

به همین مناسبت  از همه هواداران و دوستداران  خود در سراسر میهن پرگهرمان ،سپاهانی های شهر تهران،  و هواداران و دوستداران  تیم های شهرستانی  همه خطه های ایران دعوت می کنیم تا در این روز یکپارچه و یک صدا از سپاهان ، به عنوان غرور فوتبال شهرستان های ایران  و نماد خودباوری فوتبال شهرستانی حمایت کنند تا جام حذفی باشگاه ها ی ایران  متعلق به فوتبال قدرتمند و غیر قابل انکار شهرستان های ایران شود.

  همینطور از همه هواداران متعصب در شهر اصفهان می خواهیم روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه، فاصله شهرهای اصفهان  و تهران را با حضور گسترده و پرچم های طلایی شان به رنگ سپاهان مزین کنند و شاهد حضور پرشور و پر تعدادشان در ورزشگاه آزادی باشیم.

باشد که بار دیگر خورشید طلایی در آزادی طلوع کند.

  وعده ما یکشنبه 15 اردیبهشت ماه 92، ورزشگاه آزادی تهران

طوفانی در راه است ، همتی می طلبد....


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد